GL
PORTADA

Comunicado do Real Club Deportivo

Por mor da detención e posterior posta en liberdade provisional do futbolista profesional Iñigo López Montaña, o Consello de Administración do Real Club Deportivo de La Coruña, SAD celebrado o pasado 5 de xuño acordou por unanimidade a apertura dun expediente respecto diso, Expediente 1/2019, encomendándolle a súa instrución ao Oficial de Cumplimento do Club, de conformidade cos termos do Programa de Cumprimento Normativo aprobado no seu día.

Durante as últimas dúas semanas, a instrución do expediente avanzou e o Oficial de Cumplimento do Club mantivo reunións e conversacións tanto con LaLiga, a Real Federación Española de Fútbol, o futbolista e o seu avogado. Así mesmo, están programadas diversas reunións para as próximas semanas.

Ademais, incorporouse ao expediente a resolución do Comité de Competición da Real Federación Española de Fútbol recibida no día de onte, en virtude do cal se adoptou a medida provisional de suspensión da licenza do xogador até a completa resolución do expediente extraordinario nº 583 2018/2019 incoado pola Real Federación Española de Fútbol, actualmente en trámite e susceptible de alegacións ante o Comité de Apelación.