GL

O capitán Manuel Pablo resolve cun comunicado do persoal o asunto Luisinho

O capitán do Deportivo, Manuel Pablo, compareció na sala de prensa para ler un comunicado do primeiro persoal.

"Estamos aquí para resolver o tema Luisinho porque este vestiario non vai falar máis deste tema en rolda de prensa nin en entrevistas persoais.

Como sabedes Luisinho foi sancionado por ser reiterativo con faltas de respecto graves a compañeiros e corpo técnico en momentos cruciais para a entidade e que o grupo permitiu pola importancia do obxectivo da salvación, pero entendiamos que ésto non podía repetirse e debería ser sancionado convenientemente.

E a pesar de que desexariamos que se dirixiu a nós directamente e non por un comunicado de prensa, este vestiario, este equipo, seguirá no seu afán de integrar solidamente aos seus compoñentes e traballar unidos polo ben do noso Club, onde todos, todos sen exclusión, somos deportivistas.

Gustaríanos subliñar que este vestiario acollerá a Luisinho coa profesionalidade e o respecto co que se trata a calquera compañeiro.

Finalmente queremos reiterar a petición de desculpas á afección do Deportivo e á afección do fútbol xeral polo mal comportamento dos nosos compañeiros. Dicir que este episodio non nos ha descentrado do noso obxectivo que comeza o sábado e afrontámolo con ganas e ilusión, e esperamos ilusionar á nosa afección.

Citamos a todo o deportivismo o sábado ás 18.30 en Riazor".