RCD / NOVAS

O capitán Manuel Pablo resolve cun comunicado do persoal o asunto Luisinho

O capitán do Deportivo, Manuel Pablo, compareció na sala de prensa para ler un comunicado do primeiro persoal.

20/08/2015 12:49

"Estamos aquí para resolver o tema Luisinho porque este vestiario non vai falar máis deste tema en rolda de prensa nin en entrevistas persoais.

Como sabedes Luisinho foi sancionado por ser reiterativo con faltas de respecto graves a compañeiros e corpo técnico en momentos cruciais para a entidade e que o grupo permitiu pola importancia do obxectivo da salvación, pero entendiamos que ésto non podía repetirse e debería ser sancionado convenientemente.

E a pesar de que desexariamos que se dirixiu a nós directamente e non por un comunicado de prensa, este vestiario, este equipo, seguirá no seu afán de integrar solidamente aos seus compoñentes e traballar unidos polo ben do noso Club, onde todos, todos sen exclusión, somos deportivistas.

Gustaríanos subliñar que este vestiario acollerá a Luisinho coa profesionalidade e o respecto co que se trata a calquera compañeiro.

Finalmente queremos reiterar a petición de desculpas á afección do Deportivo e á afección do fútbol xeral polo mal comportamento dos nosos compañeiros. Dicir que este episodio non nos ha descentrado do noso obxectivo que comeza o sábado e afrontámolo con ganas e ilusión, e esperamos ilusionar á nosa afección.

Citamos a todo o deportivismo o sábado ás 18.30 en Riazor".

Máis novas de: MANUEL PABLO

RCD / Noticias Relacionadas

08/07/2016 20:03 |

Manuel Pablo: ''Sempre tentei ser un bo compañeiro, unha persoa que axudase ao Club''

Coa presenza de todos as súas compañeros, técnicos e empregados, Manuel Pablo puxo fin esta mañana cunha rolda de prensa en Abegondo á súa etapa como futbolista en activo do Real Club Deportivo. Atrás quedan 482 partidos oficiais coa camiseta branquiazul, deles 349 en Primeira División, repartidos en 18 tempadas; e varios títulos oficiais (Campeón de Liga, campeón de Copa do Rei e campeón de dous Supercopas de España).

07/07/2016 22:22 |

Manuel Pablo recibirá a homenaxe do Real Club Deportivo e o deportivismo no Teresa Herrera

A septuagésimo primeira edición do Trofeo Teresa Herrera, decano dos torneos estivais, que se disputa ante o Vilarreal CF o próximo martes 9 de agosto en categorías feminina e masculina tendrá este añou un aliciente especial. O Real Club Deportivo decidiu render homenaxe nese encontro ao capitán branquiazul, Manuel Pablo, que desde hoxe deixa o fútbol en activo para incorporarse á organigrama técnico do Club.

07/07/2016 11:45 |

Manuel Pablo incorpórase á dirección deportiva do Club

O Real Club Deportivo e Manuel Pablo García Díaz (Bañaderos, Gran Canaria, 25 de xaneiro de 1976) determinaron esta mañana as funcións que desenvolverá o capitán branquiazul a partir desta tempada 2016-2017 que hoxe comeza. Nesta nova campaña, a decimonovena de Manuel Pablo no Deportivo, o grancanario sumarseá ao área de gestión deportiva do Club deixando a competición en activo.