RCDeportivo RCDeportivo RCDeportivo
Skip to main content
ES

Álex Bergantiños valora el domingo ante el Granada tener ''la cabeza fría''

Álex Bergantiños aseguró esta mañana en la sala de prensa de Abegondo que una victoria este domingo 25 de enero a las 12.00 en Riazor ante el Granada "sería afastalos a eles e coller moita moral nós".

Cree que para los dos equipos "é un partido importantísimo, pero hai que afrontalo con cabeza, sabendo que temos cousas que mellorar, que hai cousas nas que incidir nos últimos partidos que si fixemos ben na casa. Hai que ter a cabeza fría, sabendo que vai ser un partido igualado, coma todos os que estamos xogando contra equipos da nosa liga".

El centrocampista coruñés opina que el Granada "es un equipo intenso. Este entrenador va a incidir mucho en el plano defensivo y en el balón parado. Seguramente no va a ser un partido muy vistoso, pero va a ser muy intenso. Tienen gente rápida, gente que defensivamente es intensa y eso va a permitir que se vea poco juego quizás. Nosotros tenemos que intentar igualar esa intensidad e intentar imponernos con nuestra calidad y con las armas que tenemos aquí en casa. En los últimos partidos hemos estado más equilibrados. En eso tenemos que mantenernos e incluso mejorar".

Recuerda Álex que "é un partido importante que gañando nos daría tranquilidade, pero aínda gañando viría o Rayo, o Eibar. Temos que seguir sumando porque cos 17 puntos que temos non nos vai chegar. Así que hai que ter tranquilidade, sumar semana a semana e agora temos a oportunidade de xogar contra rivais do noso nivel e temos que intentar sumar cada semana".