RCDeportivo RCDeportivo RCDeportivo
Skip to main content
ES

Álex confía en ''ser máis regulares no noso rendemento ó longo dos partidos''

Álex Bergantiños evaluó positivamente el parón liguero en la Liga BBVA debido a los compromisos de las selecciones nacionales. "Adestramentos intensos, partidos como o de onte (en Laracha) serven para ter esa intensidade.

Además, el mediocentro coruñés subraya que "hai máis días entre o parón e xogar o luns a semana siguiente. O adestrador o aproveitará máis para que os novos se adapten, collan ritmo tamén. Gañamos tempo, temos que aproveitalo para que o equipo adapte ás pezas novas e todos estemos nas mesmas condicións de competir"

Del amistoso en el Municipal de Laracha, Alex cree que se trata de "un entrenamiento más. Algunos jugamos todo el partido y nos viene bien a los que no jugamos noventa estas últimas semanas. Nos viene bien para mantener el ritmo sabiendo que este fin de semana hay parón. El equipo se exigió, fue intenso, trabajó todo el partido y creo que satisfechos como fue ayer".

Sobre los debutantes Juanfran y Sidnei, apuntó que "é cedo para que teñan os automatismos do equipo, pero chegaron ben. Nos van a aportar moito".

Finalmente, de Diakité, Alex subrayó que "é grande, é forte. Pouco a pouco irá adaptándose. Son xogadores que veñen a sumar e a aportar o seu gran de area".