RCDeportivo RCDeportivo RCDeportivo
Skip to main content
ES

Álex cree que ''hai que estar metido no partido sobre todo no inicio''

Álex Bergantiños compareció esta mañana en la sala de prensa de Abegondo. Uno de los capitanes blanquiazules lamentó en primer lugar la lesión de Borges: "Es una desgracia para todos que perdamos un compa&nti

Confiesa que con el parón de las selecciones, "faise longa a espera co parón das seleccións. Moitas ganas de que chegue o sábado, co ambiente que xa se respira na cidade. Con ganas de que chegue o fin de semana".

Recuerda Álex que "o ano pasado non se nos deu ben. Viñamos duns anos nos que sempre se nos deron ben, tanto en Primeira como en Segunda. O ano pasado levaron eles os dous. O ano pasado estabamos moito peor. Este ano chegamos as dúas plantillas moito máis compensadas e igualadas. O importante é que fagamos un bo partido, que compitamos ben, que volvamos gañar en Riazor, que sería un impulso importantísimo".

Asegura que está "entrenando como siempre. Es nuestra profesión, esto funciona así. Hay momentos en los que tienes más protagonismo y momentos en los que menos. A día de hoy entrenando lo mejor posible. Está claro que siempre tienes ilusión y ganas de poder participar los domingos, pero hay que tener esa paciencia también de esperar tu momento".

Insiste Álex en que "tenemos una plantilla muy grande, con mayor nivel que estos últimos años, y está difícil entrar. Así que hay que tener capacidad de saber esperar, prepararte bien y estar bien preparado para cuando toque esa oportunidad aprovecharla".

El centrocampista blanquiazul sostiene que "como coruñés y que viví este derbi desde la cantera, es un partido muy especial, pero igual que puede ser para Juan o para Haris o cualquier jugador de primer nivel, que quiere disfrutar este tipo de partidos. Nosotros ya les hemos explicado, y algunos lo han vivido de lo que se vive aquí en Riazor, un estadio lleno y entregado para un partido de rivalidad. Todos querrían disfrutar de ese partido y todos queremos participar y estaremos con ganas de hacerlo el sábado".

Cree que los derbis "son partidos moi intensos. Creo que nos últimos anos de pouco fútbol. Os dous este ano chegamos con máis fútbol e quizáis pode ser algo máis vistoso. Pero nunca se sabe. Os dous equipos somos moi fiables. Levamos as mesmas derrotas no que vai de liga. A verdade é que somos moi competitivos. Creo que vai ser un partido igualado. Hai que estar moi metido sobre todo no inicio porque calquera pequeno detalle que che poña por diante pode facilitar o resto do partido".