RCDeportivo RCDeportivo RCDeportivo
Skip to main content
ES

Vázquez: Temos que ascender, e a realidade é que non o temos conseguido

Fernando Vázquez insiste una y otra vez, como por ejemplo esta mañana en su comparecencia pública semanal ante los medios de comunicación, en llamar a la serenidad en esta recta final de campeonato: "Temos que ascender, e

Insiste el técnico deportivista que "non podemos máis que pensar en gañar en Vitoria, aquí ao Eibar, gañar partidos, ser un equipo regular". "O entorno tamén te leva a equivocarte", concluye.

Opina que "o equipo está ben. En Lugo ata o minuto fatídico do 66 creo que estivo a bo nivel. Ésa é a linea a seguir. Hai que centrarse no partido. Vimos ademáis cousas raras na Liga española ou o caso do Liverpool que ía gañando 0-3 e acaba empatando, e perde a Liga".

Del Alavés, rival del Dépor este domingo (18.15 horas, La Sexta) en Mendizorroza, destaca Fernando Vázquez que es un equipo "a balón parado super perigoso para nós. "Vai moi ben por arriba, é un equipo grande, un equipo alto...", subraya.

Pide públicamente centrarse en el partido y olvidarse de otros enfrentamientos directos como el Las Palmas-Tenerife: "Dependemos de nós. O resto que faga o que faga".