RCD / NOTICIAS

Insua: Non deixa de ser (o do Celta de hoxe) un partido de pretemporada, de preparación para a Liga

Pablo Insua compareceu esta mañá en rolda de prensa en Abegondo. A poucas horas do derbi amigable perante o Celta en Pasarón, Insua subliñou que "non deixa de ser un partido de pretemporada, de preparación para a Liga, que é o importante".

13/08/2014 14:34

O central arzuán admite, iso si, que "é un partido especial. Sabemos que á afección lle gustaría que sacásemos un resultado positivo e nós tamén. Si que é un pouco máis especial que os demais".
 
A nivel individual, Insua recoñece sentirse xa "bastante ben. Ao principio tiven molestias musculares. Agora non teño e estou subindo o nivel, e a verdade é que me encontro bastante mellor".

Más noticias de: INSUA

RCD / Noticias Relacionadas

15/08/2015 11:29 |

Pablo Insua jugará cedido esta temporada en el Leganés

  El Deportivo y el CD Leganés han llegado a un acuerdo para que Pablo Insua (Arzúa, A Coruña, 9-9-1993)  juegue esta temporada en calidad de cedido en el conjunto madrileño, que milita en la Liga Adelante. Insua se ejercitó estos días al margen y hoy sábado completó el último entrenamiento en el gimnasio de la ciudad deportiva de Abegondo, antes de partir mañana domingo a Leganés.