RCD / NOTICIAS

Insua: Sabemos que cada partido é unha final para nós

Pablo Insua compareció esta tarde ante los medios informativos en la sala de prensa de Abegondo. "Despois de dous días de descanso xa con ganas de voltar, coas pilas cargadas e xa traballando", confesó.

30/03/2015 21:37

Asegura el central deportivista que los jugadores son conscientes de que "entramos no período decisivo da liga, e imos necesitar o mellor de todos. Imos prepararnos esta semana e chegar nas mellores condicións ao partido", en Getafe el domingo 5 de abril a las 19.00 horas (Gol T y Canal + Liga).

Cree que este parón en la competición "veu ben despois dunhas semanas complicadas, para desconectar un pouquiño e volver ao cen por cen, e coas pilas cargadas porque chegan partidos decisivos".

Según Insua, el partido ante el Espanyol en Riazor que acabó en empate (0-0), "pensabamos que era unha boa oportunidade para sumar e na casa. Por suposto que foi unha pequena decepción para nós".

Subraya el canterano que "o vestiario está moi concienciado. Sabemos que cada partido é unha final para nós. Xa non quedan tantos partidos, quedan poucos puntos, temos que sumar e non poidemos deixar pasar as ocasións de sumar. Cada partido conta moito".

Opina no obstante que la presión que supone la lucha por evitar el descenso "la tenemos todos los equipos".

A nivel personal, reconoce que no es la situación ideal entrar y salir del equipo, pero "teño que estar preparado para isto e dar o máximo".

Más noticias de: INSUA

RCD / Noticias Relacionadas

15/08/2015 11:29 |

Pablo Insua jugará cedido esta temporada en el Leganés

  El Deportivo y el CD Leganés han llegado a un acuerdo para que Pablo Insua (Arzúa, A Coruña, 9-9-1993)  juegue esta temporada en calidad de cedido en el conjunto madrileño, que milita en la Liga Adelante. Insua se ejercitó estos días al margen y hoy sábado completó el último entrenamiento en el gimnasio de la ciudad deportiva de Abegondo, antes de partir mañana domingo a Leganés.