RCDeportivo RCDeportivo RCDeportivo
Skip to main content
ES

Álex advierte que la segunda vuelta será más complicada que la primera

Álex Bergantiños cree que el Deportivo afronta a partir del lunes 1 de febrero ante el Rayo Vallecano en Riazor (20.30, Canal + Liga / Abono Fútbol) una fase del calendario "que na primeira volta se nos deu ben e que foi importan

Confirma uno de los capitanes deportivistas que "a idea e o noso obxectivo e repetir os resultados da primeira volta. De momento creo que vamos igual. A ver se podemos gañar ao Rayo como fixemos na ida, sabendo que é complicado, que é difícil sempre na segunda volta manter o nivel porque os equipos teñen máis necesidades, teñen reforzos agora en inverno e fan mais difícil que saques os mesmos puntos pero con confianza".

Recuerda Álex que "se mantemos o nivel que estamos dando, imos perder poucos partidos, imos ir sumando e imos conseguir o obxectivo. Ademáis a xente vai a estar satisfeita porque somos un equipo que no campo sempre é intenso e o público sempre se identifica con eso".

Deseó suerte a Haris Medunjanin, que confirmó el pasado viernes su salida del Dépor: "Ha sido un ejemplo el tiempo que ha estado aquí. Ha sido espectacular como ha entrenado siempre a pesar de no haber tenido muchas oportunidades en los últimos tiempos. Desearle mucha suerte donde vaya".

Además, respecto a la renovación de Víctor Sánchez y a la continuidad de Pedro Mosquera, confesó estar "encantada la plantilla y yo a nivel personal de que la gente que se queda sea tan implicada en el proyecto y en el equipo como Víctor o Pedro".

A punto de cumplir su partido 100 en Primera División, Álex Bergantiños reconoce que "é un momento importante para min por todo o que significa". Guarda en esta trayectoria buenos recuerdos de la salvación con el Deportivo la temporada pasada en el Camp Nou y de la época del Xerez: "Debutar en Primeira, a primeira vez que xogas no Bernabéu, no Camp Nou, ese tipo de partidos sempre quedan grabados. Teño un gran recordo do paso por ese equipo, que foi o que me permitiu dar un salto na miña carreira. Xogar en Segunda e despois en Primeira".