RCDeportivo RCDeportivo RCDeportivo
Skip to main content
GL

Presentada a campaña de Abonos 2016/17 do RC Deportivo: ''Ti es a nosa historia''

O conselleiro do Área Social do RC Deportivo, Martín Pita, presentou esta mañana en Riazor cámpaaña de Abonos 2016/17: "Tú es a nosa historia", unha mensaxe de agradecemento e de compromiso con todos os socios

¿POR QUE ABONARSE?
 
Vantaxes:
 
Asistir a todos os partidos de Liga e Copa do Rei que se xoguen no Estadio de Riazor
Asistir a todos os partidos que a nosa canteira xoga na Cidade Deportiva de Abegondo
Asistir a todos os partidos que xoga en casa o Dépor Feminino
Gozar do 5% de desconto na Deportienda de Riazor, Marineda City e en www.deportienda.es
Ter un desconto do 50% no abono do Básquet Coruña se se adquire na OAD
Participar en sorteos exclusivos, experiencias e campañas especiais que organice o Club
Ter preferencia na venda de entradas para os encontros que o equipo xogue fose de casa
Comprar entradas con desconto de socio naqueles partidos que así as dispoña o Club
Ter descontos e promocións das empresas patrocinadoras e outros colaboradores do Club
Ter tarifas especiais nos Dépor Campus así como noutras actividades que organice o Club
Optar a un premio excepcional se acodes a todos os partidos que se xogan en riazor durante a Tempada
Recibir unha especial atención na OAD, sempre a disposición do socio para atender todas as súas necesidades ou inquietudes
 
Novidades:
 
Aplícanse as bonificacións a todas as bancadas do Estadio
Elimínanse os Días do Club
Créase a Bancada Curva de Pavillón (confluencia con Tribuna)
Elimínase a Tribuna Dianteira
Créase a Bancada de Estudantes
Créase a Bancada Solidaria
En caso de non acudir ao Estadio poderase ceder o asento a distintos colectivos sociais
Créase o carné Nen@ Dépor, especialmente pensado para os deportivistas recentemente nados 
Ponse en marcha a plataforma de Cita Previa para evitar as longas colas de espera
 
TIPOS DE ABONO
 
1. Normal
Abono xeral, sen bonificación.
 
2. VIP
O estadio de Riazor dispón de Palcos Vip Privados situados baixo Preferencia Superior, destinados a aquelas empresas que queiran presenciar os encontros nun ambiente exclusivo, con todas as comodidades e servizos adicionais que dispón o Club.
 
3. Bonificados
 
Maiores de 65: Desconto do 20% sobre o Abono Normal da tempada. Aplicable en todas as localidades. Considerarase maior de 65 a todo abonado con 65 anos ou máis no momento da expedición do carné. En caso de non acudir o titular do abono a renovar ou dar o alta, solicitarase DNI ou Fe de vida. Será obrigatoria a presentación do DNI no momento da expedición e a requirimento de calquera empregado do Club durante a tempada. A utilización do carné por persoas menores de 65 anos será motivo de retirada do mesmo, que só poderá ser recuperado, por parte do titular, abonando a diferenza entre o prezo do carné bonificado e o prezo do abono de Tempada da bancada correspondente.
 
Discapacidade: Desconto do 20% sobre o Abono Normal da tempada a toda persoa que padeza unha discapacidade igual ou superior a un 33%. Para obtelo debe presentar o certificado de discapacidade no momento de expedir o carné. En caso de necesitar acompañante (imprescindible certificado médico) aplicaráselle a este o mesmo desconto. A zona habilitada para abonados con mobilidade reducida en cadeira de rodas atópase situada en Tribuna Inferior Impar e aplicarase o desconto do 20% sobre o prezo do abono de Marathón Inferior. 
 
Desempregado: Desconto do 30% sobre o Abono Normal da tempada. Aplicable a todas as localidades. Deberase presentar cartón que certifica tal condición expedida polo SEPE e actualizada. O carné só poderá ser utilizado polo titular durante a tempada, polo que deberá presentar o DNI a requirimento de calquera empregado do Club, procedéndose á súa retirada en caso de uso indebido. Para recuperalo, o titular deberá abonar a diferenza entre o prezo do carné bonificado e o prezo do Abono de tempada da bancada correspondente. 
 
Sub 25: Desconto do 40% sobre o Abono Normal da tempada. Aplicable en todas as localidades. Considérase sub 25 a todo socio con 25 anos ou menos no momento de expedición do carné. Será obrigatoria a presentación do DNI no momento da expedición e a requirimento de calquera empregado do Club. A utilización do carné por persoas maiores de 25 anos será motivo de retirada do mesmo. Só poderá ser recuperado, por parte do titular, abonando a diferenza entre o prezo do carné bonificado e o prezo do Abono Normal da tempada da bancada correspondente. 
 
ADN branquiazul (Sub 15): Tarifa especial sobre o Abono Normal da tempada. Considérase ADN Branquiazul a todo socio con 15 anos ou menos no momento de expedición do carné. O abono deberá ir sempre vinculado ao dun socio maior de idade. No momento de alta dun carné de ADN Branquiazul entregarase a asinar un documento ao socio maior de idade responsabilizándose da súa correcta utilización durante a tempada. A utilización do carné por persoas maiores de 15 anos será motivo de retirada do mesmo, que só poderá ser recuperado, por parte do titular, abonando a diferenza entre o prezo do carné bonificado e o prezo do abono de tempada da bancada correspondente. IMPRESO SOLICITUDE ADN BRANQUIAZUL
 
Bancada Familiar: Abono especial para familias, que permitirá aos membros dunha mesma familia apoiar xuntos ao equipo. Mínimo 3 membros dunha mesma familia (pais-fillos/avós-netos). Dous tipos de pack: 2 adultos 1 neno, ou 1 adulto 2 nenos. Nenos ata 15 anos e un máximo de 3 nenos adicionais. O abono do/o neno/s irá sempre vinculado ao socio maior de idade. No momento da expedición dos carnés familiares entregarase a asinar un documento ao socio maior de idade responsabilizándose da súa correcta utilización durante a tempada. Imprescindible presentar o Libro de Familia para acreditar a relación de parentesco. A zona habilitada como Bancada Familiar atópase situada en Tribuna Inferior Lateral Par e Preferencia Superior Córner Par. IMPRESO SOLICITUDE BANCADA FAMILIAR
 
Bancada Penas Deportivistas: Abonos especiais para as Penas Deportivistas con prezos bonificados co obxectivo de que as Penas poidan situarse conxuntamente para animar ao equipo. Número mínimo de membros dunha mesma Pena para acceder á bonificación: 3. Sobre a tarifa especial aplicarase o 20% de desconto se son entre 5 – 9 os membros dunha mesma Pena e o 30% de desconto se son 10 ou máis membros dunha mesma Pena. O Presidente da Pena será quen solicite os abonos. A zona habilitada como Bancada Penas Deportivistas atópase situada en Preferencia Superior Córner Impar.
 
Bancada Estudantes: Abono especial estudantes (carné universitario), para gozar todos xuntos ao terminar as clases dos partidos do Dépor. Imprescindible presentar carné universitario do ano académico en curso no momento de expedir o abono. A zona habilitada como Bancada Estudantes atópase situada en Preferencia Superior Córner Par. A utilización do carné por unha persoa diferente do titular será motivo de retirada do mesmo, que só poderá ser recuperado, por parte do titular, abonando a diferenza entre o prezo do carné bonificado e o prezo do Abono Normal da tempada da bancada correspondente.
 
Socio Amigo: Especialmente creado para afeccionados que residen fóra da Coruña. Poderán manter a antigüidade e asistir a un encontro de Liga (excepto Real Madrid, Barcelona e Celta). Prezo único do abono: 50€. 
 
Nen@ Dépor: Especialmente creado para recentemente nacidos de 0-3 anos. Poderán manter a antigüidade e asistir a un encontro de Liga (excepto Real Madrid, Barcelona e Celta). Prezo único do Abono 50€. Prezo único do abono con produtos “NEN@Dépor” Deportienda, especial pack de agasallo: 75€.
 
Bancada Solidaria: O Real Club Deportivo fiel ao seu compromiso solidario e co obxectivo de comunicar as innumerables accións de Responsabilidade Social que desenvolve ao longo do ano, crea a “Bancada Solidaria”, cunha capacidade de 250 localidades para axudar á integración social dos diferentes colectivos presentes na nosa cidade. O Club, cumprindo coa súa política de transparencia, fará publica en cada xornada os colectivos participantes. Só poderán solicitar ONGs, Fundacións ou Institucións sen ánimo de lucro que traballen a nivel local con colectivos desfavorecidos, saúde, infancia ou integración social. O protocolo completo de solicitudes xestiónase en atencion.deportivista@rcdeportivo.es
 
CADRO PREZOS
 
Nota: as bonificacións/descontos non son acumulables.
 
 
 
CALENDARIO
 
 
23 xuño – 26 de xuño: Inicio da renovación online e activación da Web de cita previa.
 
27 de xuño – 4 de agosto: Renovacións presenciais, renovación online, novas altas de localidades dispoñibles. Do 27 de xuño ao 2 de xullo preferencias de localidades para afectados por videomarcador e cámaras. Desde o 5 de agosto liberación de asentos dos deportivistas que non renovasen ata o 4 de agosto.
 
5 de agosto – 6 de agosto. Cambios de localidade con preferencia para recolocados por vídeo marcador e cámaras tempada 15-16. 
 
8 de agosto – 10 de agosto. Cambios de localidade en xeral.
 
11 de agosto : Subida dun 10% nas localidades liberadas.
 
 
RENOVACIÓNS
 
Online
 
Na páxina http://abonos.canaldeportivo.com as 24 horas do día poderán renovar abonos (salvo os bonificados como Desempregados, Bancadas Especiais, Abonos Mensuais e todo o que requira cambio de asento ou de localidade) Os carnés estarán dispoñibles desde 72 horas despois da súa xestión online na Deportienda (Estadio de Riazor, Rúa Manuel Murguía s/n) en horario de luns a sábado de 10.00 – 20.30 horas. Para a recollida do carné será necesario presentar o DNI ou o carné de abonado da pasada tempada do socio titular. Tamén pode seleccionar o enviou a domicilio mediante servizo de mensaxería, gastos de envío non incluídos. 
 
Teléfono
 
Mediante o servizo telefónico de ABANCA, 902 434 443 todos os días de 08:00 – 22:00 horas, poderán renovar abonos (salvo os bonificados como Desempregados, Bancadas Especiais, Abonos Mensuais e toda renovación que requira cambio de asento ou de localidade). Os carnés estarán dispoñibles desde 120 horas despois da xestión na sucursal de ABANCA seleccionada polo Abonado. Gastos de xestión non incluídos.
 
Transferencia 
 
Mediante ingreso na Conta do Real Club Deportivo, ABANCA É72 2080 0063 42 3040031088 pódense renovar abonos (salvo os bonificados como Desempregados, Bancadas Especiais, Abonos Mensuais e toda renovación que requira cambio de asento ou de localidade), indicando nome, apelidos e DNI do abonado. Unha vez efectuado o ingreso, é imprescindible para facer efectiva a renovación enviar un correo electrónico a taquilla@canaldeportivo.com achegando o xustificante bancario, copia do D.N.I. e sinalando os datos do abonado. Unha vez comprobado os datos, desde a Oficina de Atención ao Deportivista contactarase co socio titular para a entrega do carné. 
 
Despacho de billetes da Oficina de Atención ao Deportivista
 
Pide a túa cita. Estreamos a plataforma de cita previa de abonos para evitar as longas colas de espera. Entra na páxina: citaprevia.canaldeportivo.com Todos aqueles deportivistas que non soliciten cita previa terán que esperar que se liberen os postos no Despacho de billetes, pois prevalecerán aqueles que soliciten a cita previa.
 
En efectivo ou con cartón. Presentando o carné de abonado da tempada 2015/2016 ou o DNI. En caso de aplicarse algunha nova bonificación, a documentación requirida en cada caso. 
 
Pago Fraccionado O carné pódese pagar mensualmente dividindo a cota anual entre 10 e abonando 12 recibos. A primeira cota cárgase a primeira semana de Xullo de 2016. A domiciliación dos recibos é obrigatoria, presentando na Oficina de Atención ao Deportivista o documento requirido no momento da solicitude. IMPRESO DOMICILIACIÓN ABONO MENSUAL Os abonos non incluídos no pago fraccionado son: Bancada Familiar, Bancada Penas, Bancada Estudantes e carnés bonificados co desconto de Desempregados, Socio Amigo e Nen@ Dépor.
 
Horario de Despachos de billetes: Entre o 27 de xuño e o 8 de xullo horario ininterrompido de luns a venres de 10.00 a 20.00 horas e desde o 11 de xullo ao 19 de agosto de luns a venres de 10.00-14.00 e 16.00-20.00 horas. Sábados de 10.30 – 13.30 horas. Resto de Tempada de 10.00 – 13.30 e de 16.30 – 19.00 horas.
 
Cambios de bancada e localidade: No momento da renovación podes cambiar de bancada para outras bancadas dispoñibles; con todo, se queres cambiar de asento dentro da mesma bancada terás que realizalo no prazo establecido no calendario.
 
NOVAS ALTAS (Sen cota de alta para os novos abonados) IMPRESO SOLICITUDE ALTA SOCIO RC DEPORTIVO 2016/17
 
Despacho de billetes da Oficina de Atención ao Deportivista
 
Pide a túa Cita. Estreamos a plataforma de cita previa de abonos para evitar as longas colas de espera. Entra na páxina: citaprevia.canaldeportivo.com Todos aqueles deportivistas que non soliciten cita previa terán que esperar que se liberen os postos nos Despachos de billetes, pois prevalecerán aqueles que soliciten a cita previa.
  
En efectivo ou con cartón. Presentando o DNI/CIF do titular do abono ademais de cubrir a ficha de alta cos datos do titular. En caso de carnés bonificados, a documentación requirida en cada caso. 
 
Pago Fraccionado O carné pódese pagar mensualmente dividindo a cota anual entre 10 e abonando 12 recibos. A primeira cota cárgase a primeira semana de xullo de 2016. A domiciliación dos recibos é obrigatoria, presentando na Oficina de Atención ao Deportivista o documento requirido no momento da solicitude. Os abonos non incluídos no pago fraccionado son: Bancada Familiar, Bancada Penas, Bancada Estudantes e carnés bonificados co desconto de Desempregados, Socio Amigo e Nen@ Dépor.
 
Horario de Despachos de billetes: Entre o 27 de xuño e o 8 de xullo horario ininterrompido de luns a venres de 10.00 a 20.00 horas e desde o 11 de xullo ao 19 de agosto de luns a venres de 10.00-14.00 e 16.00-20.00 horas. Sábados de 10.30 – 13.30 horas. Resto de Tempada de 10.00 – 13.30 e de 16.30 – 19.00 horas.
 
RENUNCIA Ao ASENTO Ou NON RENOVACIÓN IMPRESO RENUNCIA ASENTO / IMPRESO BAIXA SOCIO
 
Se non tes pensado renovar o abono desta tempada, pódese renunciar xa á localidade e cederlla directamente ao Club ou a outro abonado (renovación ou nova alta). Para iso débese cubrir un formulario. O socio que desexe ocupar esa localidade deberá entregar o formulario debidamente cumprimentado, asinado e coa documentación anexa esixida, na Oficina de Atención ao Deportivista como paso previo á súa alta ou renovación.
 
LIBERACIÓN DE ASENTOS DESDE O 5 DE AGOSTO
 
Os abonados manterán a reserva do seu asento ata o xoves 4 de agosto de 2016.
A partir do venres 5 de agosto todas as localidades que non fosen renovadas serán liberadas para que outros socios póidanas ocupar, tanto para cambios de localidade de quen xa renovasen como para novas altas que ata ese momento non se podían realizar ao atoparse o aforamento da maioría das bancadas completamente ocupado por novos socios e renovacións pendentes.
 
PREGUNTAS FRECUENTES
 
INFORMACIÓN XERAL
 
1. ¿Que fago se perdo o meu carné?
Na Oficina de Atención ao Deportivista (OAD) expedirase un duplicado previo pago de 6 euros quedando anulado o anterior. Se cambias de localidade durante a tempada deberás abonar o mesmo importe. En caso de roubo do carné, presentando a denuncia, terás o duplicado sen custo.
 
2. ¿Que teño que facer se quero cambiar de localidade?
No momento que acudas a despachos de billetes para renovar o teu abono podes cambiar dunha bancada a outra dispoñible, pero se queres cambiar de asento dentro da mesma localidade terás que facelo na data que indica o calendario da campaña ou esperar á liberación de asentos.
 
3. ¿Que podo facer se por algunha razón non podo acudir a algún dos partidos que se xoguen en Riazor?
Todos aqueles abonados que non poidan ir aos encontros de Liga e Copa que se xoguen en Riazor poderán ceder o seu asento (indicándoo cun mínimo de 4 días de antelación á disputa do partido) para distintos colectivos sociais da nosa comunidade, converténdose en abonados socialmente responsables coa nosa contorna e entrando así nos sorteos que poida organizar o Club.
 
4. ¿Podo comprar entradas cando o equipo xogue fose de Riazor?
O Real Club Deportivo non dispón de ningunha cota de entradas establecido, é por tanto, o equipo local quen determina o número de entradas e a que prezos cédenllas ao Deportivo. Os socios poden comprar 2 entradas presentando o carné de abonado e DNI dos usuarios finais das localidades. As entradas só poden comprarse nos despachos de billetes do Estadio de Riazor (Oficina de Atención ao Deportivista).
 
5. Quero saber os dereitos e obrigacións que teño como socio e/ou accionista ¿Quen pode atenderme?
Ademais da normativa aplicable, o Real Club Deportivo dispón dun regulamento interno que está a disposición de todos os socios e/ou accionistas. Na Oficina de Atención ao Deportivista (OAD) estamos a enteira disposición dos deportivistas para atendelos persoalmente respecto deste e/ou calquera outro tema. Pode solicitarse unha cita previa a través do correo electrónico atencion.deportivista@rcdeportivo.es ou no teléfono 981 22 94 10.
 
6. ¿Que sucede se deixo de pagar o meu Abono Mensual?
Se tes algunha mensualidade pendente de pago tes que achegarche á Oficina de Atención ao Deportivista no horario indicado ou aos Despachos de billetes do Palacio dos Deportes que permanecen abertas durante o día de partido, para efectuar o pago das mensualidades correspondentes e poder acceder ao recinto deportivo. As cotas mensuais devoltas polo banco non se poderán cobrar mediante domiciliación bancaria de novo, cobraranse unicamente de forma presencial.
No caso de que as mensualidades superen o tres meses o abonado perderá a súa antigüidade e o seu asento.
 
RENOVACIÓN
 
1. ¿Que prazos teño para renovar o meu abono?
O 23 de xuño iníciase a renovación online e actívase a Web de cita previa.
A renovación presencial e as novas altas nas localidades dispoñibles será desde o 27 de xuño ata o 4 de agosto.
 
2. ¿Que vías teño para renovar o meu carné?
a. Online: www.abonos.canaldeportivo.com as 24 horas do día (salvo bonificados como desempregados, bancadas especiais, cambios de localidade ou abonos mensuais). 
b. Teléfono: Mediante o servizo telefónico de ABANCA, no 902 434 443 todos os días de 08.00 a 22.00 horas (salvo bonificados como desempregados, bancadas especiais, cambios de localidade ou abonos mensuais). 
c. Transferencia: Mediante o ingreso na conta do RC Deportivo, ABANCA É72 2080 0063 42 3040031088 remitindo sempre o xustificante bancario ao correo electrónico atencion.deportivista@rcdeportivo.es (salvo bonificados como desempregados, bancadas especiais, cambios de localidade ou abonos mensuais). 
d. Despacho de billetes: Oficina de Atención ao Deportivista, podendo solicitar Cita Previa na plataforma citaprevia.canaldeportivo.com. 
O horario dos despachos de billetes será de luns a venres entre o 27 de xuño – 8 de xullo ininterrompido de 10.00 a 20.00 horas. Desde o 11 de xullo ao 19 de agosto de luns a venres de 10.00 a 14.00 e de 16.00 a 20.00 horas. Os sábados de 10.30 a 13.30 horas. O resto da tempada de 10.00 a 13.30 e de 16.30 a 19.00 horas.
 
3. ¿Como podo obter o meu abono se fago a miña renovación online?
Para obter o abono, haberá dúas opcións:
a. Recollelo na Deportienda de Riazor.
b. Recibilo no domicilio abonando o importe do envío.
 
4. ¿Que documentación debo presentar para renovar?
a. Abono xeral: DNI ou o abono da Tempada 2015/16.
b. Bonificados: 
Maior de 65 anos: DNI ou Fe de Vida.
Discapacidade: Certificado de discapacidade igual ou superior ao 33%. En caso de necesitar acompañante será imprescindible presentar o certificado médico.
Desempregado: Cartón do SEPE actualizada que certifica a condición de desempregado.
Sub-25: DNI.
Sub-15: O abono debe ir vinculado a un maior de idade que se responsabilice do correcto uso do carné. Para xustificar a idade é necesario presentar o DNI ou Libro de Familia do menor.
 
5. ¿Como podo saber se os meus datos de socio e/ou accionista están actualizados?
No momento da renovación ou compra de accións aconsellamos a todos os deportivistas que comproben que os datos dispoñibles na Oficina de Atención ao Deportivista están completos e actualizados. Tamén se pode solicitar a información achegando o DNI ou carné de abonado na dirección de correo atencion.deportivista@rcdeportivo.es