RCDeportivo RCDeportivo RCDeportivo
Skip to main content
RCDEPORTIVO

O RC Deportivo participou nunha visita da Oficina de Clubs de LaLiga a París para profundar modelos de xestión, hospitality e innovación aplicados a grandes recintos deportivos

O RC Deportivo, xunto a outros 29 clubs de LaLiga, participou en París nunha nova edición da súa viaxe de explotación de infraestruturas, unha iniciativa liderada pola Oficina de Clubs de LALIGA, que apoia aos 42 clubs para asesorar e impulsar o seu crecemento en distintas áreas de negocio e desenvolver proxectos estratéxicos.

Representaron ao conxunto deportivista Manuel Hallet, Director de Expansión e Crecemento; e Santiago Vázquez, Business Development Manager do Club.

O obxectivo foi profundar en modelos de xestión, hospitality e innovación aplicados a grandes recintos deportivos e de entretemento. 

Durante tres xornadas, Manuel Hallet e Santiago Vázquez puideron coñecer de primeira man o modelo francés de xestión integral de espazos deportivos e culturais.

A axenda incluíu visitas ao Adidas Arena, Accor Arena, o Stade Jean-Bouin do Stade Français Paris, o complexo tenístico de Roland Garros e o Parc des Princes, onde os asistentes asistiron ao encontro entre Francia e Ucraína e analizaron o modelo de explotación do Paris Saint-Germain FC. 

O fío condutor foi a procura de experiencias premium, diversificación de usos e vinculación co turismo e a economía urbana.

Este programa reafirmou o papel da Oficina de Clubs de LALIGA como factor diferencial no desenvolvemento competitivo e empresarial dos clubs españois. 

Baixo o seu liderado, LALIGA consolidou un modelo de cooperación que impulsa a profesionalización da xestión, a optimización de infraestruturas, a evolución da oferta de hospitality e a apertura de novas fontes de ingresos.

A viaxe de París foi unha oportunidade para os representantes do Deportivo para analizar como os recintos franceses integran a súa actividade deportiva con outras experiencias culturais e de entretemento, maximizando a súa rendibilidade máis aló dos 90 minutos de xogo. 

Ademais deste enfoque, a viaxe serviu a Manuel Hallet e Santiago Vázquez como unha referencia na creación e xestión de variados produtos hospitality enfocados a distintos tipos de públicos mostrando unha maneira sustentable de maximizar a rendibilidade do estadio.

Jaime Blanco, director da Oficina de Clubs de LALIGA, sinalou que "esta viaxe demostrou, unha vez máis, que o crecemento dos nosos clubs pasa por mirar o estadio como un ecosistema vivo, capaz de xerar valor todos os días do ano. En Francia vimos como o deporte, a cultura e o turismo conviven nunha mesma infraestrutura, e ese é o camiño cara ao que avanza LALIGA".

A viaxe a París serviu tamén para reforzar a visión sobre o fútbol como motor de turismo e desenvolvemento económico. 

O Dépor puido observar como o deporte se integra na identidade urbana e na oferta cultural dunha cidade que atrae millóns de visitantes cada ano, e como a explotación eficiente de infraestruturas pode converterse nunha ferramenta estratéxica para o crecemento local.

Con esta edición, LALIGA consolida o seu modelo de aprendizaxe compartida como parte esencial do seu plan de desenvolvemento a medio e longo prazo.