RCD / NOTICIAS

Juan Domínguez, sobre su renovación: 'Un último empujoncito y listo'

Juan Domínguez aseguró esta mañana en rueda de prensa en Abegondo que su renovación por el Deportivo "va por buen camino, aunque aún no está firmada. Pero va bien. Falta nada. Ya estamos de acuerdo en casi todo. Un último empujoncito y listo".

24/04/2015 20:00

El centrocampista blanquiazul asegura sentirse por este motivo "bien. Es una sensación de alivio, de alegría porque al final era lo que buscaba, quedarme aquí. Lo dije desde la primera pregunta que me hicistéis sobre la renovación. Siempre dije que mi intención era quedarme. Ya no falta nada para conseguir éso. Por ello sensación de felicidad y de alivio por no tener que darle más vueltas al tema".

Confiesa que en el Dépor "somos optimistas. Pensamos no partido do Málaga e do Elche conseguir dúas vitorias, que nos fagan estar máis preto do obxectivo. Pero sobre todo pensar en Málaga, que é o partido que temos agora. Non temos outro pensamento que non sexa gañar".

Del Málaga, rival este domingo 26 de abril a las 12.00 horas (Gol T y Canal + Liga) en La Rosaleda, dice Juan Domínguez que "teñen moi bos xogadores, sobre todo na parte de arriba combinan moi ben, enténdense moi ben, con moito xogo entre liñas. A verdade é que é un equipo que xoga ben. Creo que é dos equipos que máis lle gusta tocar o balón, con moito xogo combinativo. Temos que ter coidado con iso, porque son perigosos e non deixarlles xogar con tranquilidade".

Sobre el técnico, Víctor Sánchez del Amo, el '10' blanquiazul subraya que aporta "moitas cousas: traballo, esforzo, organización, profesionalidade. Creo que se me preguntas que lle falta a Víctor, non sabería que decirche. Son adestramentos moi completos e ademáis psicolóxicamente está a animar ao equipo e está motivado. Se lle ve que está moi motivado".

Más noticias de: JUAN DOMÍNGUEZ

RCD / Noticias Relacionadas