RCDeportivo RCDeportivo RCDeportivo
Skip to main content
GL
PORTADA

O Dépor colabora un ano máis con 'Un Xoguete, Unha Ilusión': #DevuelveEl31

Desde o ano 2000, Radio Nacional de España e a Fundación Crecer Xogando promoven a campaña solidaria 'Un Xoguete, Unha Ilusión' co obxectivo de enviar xoguetes novos a zonas con escasos recursos e chegar a nenos en situación de vulnerabilidade ou desprotección, campaña coa que tradicionalmente colabora o Real Club Deportivo.

A visibilización da campaña en Riazor chegou a través dos anuncios emitidos nos videomarcadores, as camisetas coas que pousaron os nenos que se fixeron a foto co equipo no partido contra Osasuna, as medallas que portou o persoal de control de accesos do estadio durante ese encontro e coa que tamén pousaron os 3 equipos cos xogadores máis novos da canteira do Dépor: Benjamín A e B e Alevín B.

'Un Xoguete, Unha Ilusión' envía xoguetes novos como bonecas, balóns ou camións, a nenos de África, América Latina, Asia e España de idades comprendidas entre os 2 e os 14 anos, e faino da man de ONGs seleccionadas pola súa experiencia en programas infantís e de cooperación. Durante esta edición 2016, 'Un Xoguete, Unha Ilusión' pretende xerar un debate social de sensibilización en torno ao concepto #DevuelveEl31. O 31 é o artigo que recolle o dereito para xogar segundo a Convención de Nacións Unidas sobre os Dereitos do Neno, e lembra que o xogo é un dereito fundamental co que todos nacemos, e que ningún neno debería perder.

Este ano o bolígrafo solidario, que se poderá adquirir nos puntos de venda habituais ata o 8 de xaneiro, data na que finaliza esta edición, renóvase e actualiza o seu deseño para facelo máis atractivo. Os catro novos modelos de cor pastel integran todos os elementos da nova imaxe e a nova mensaxe, o #DevuelveEl31.

PVP (IVE incluído) 5 €
Prezo do bolígrafo: 0,73 €, IVE incluído. O resto do importe ata 5 € (4,27 €) ten a natureza de doazón á campaña 'Un Xoguete, Unha Ilusión'.

'Un xoguete, Unha Ilusión' recibiu o respaldo de 200 empresas e institucións públicas e privadas, entre elas o Real Club Deportivo e o apoio de destacadas figuras do mundo do deporte, a comunicación e a cultura que non dubidaron en apoiar o labor social e institucional levada a cabo pola Campaña desde hai dezasete anos.

Baixo o lema 'Eu o devolvo', os novos prescriptores convidan á sociedade a que devolvan un dereito -o de xogar-, que pertence a todos os nenos. Entre eles atópanse, o actual adestrador da Selección Española de fútbol Julen Lopetegui, a nadadora paralímpica española Teresa Perales, e a nadadora e capitá do equipo español de natación sincronizada Ona Carbonell. Xunto a estes, o grupo musical Gemeliers, a actriz e presentadora de 'MasterChef' Eva González e os tamén xornalistas de RTVE María Casado, Pepa Fernández, Alfredo Menéndez e 'Cidadán' García protagonizan os distintos anuncios desta nova edición que foron proxectados nos videomarcadores de Riazor.

A nova edición parte co obxectivo de distribuír durante os próximos meses 350.000 xoguetes de nova fabricación a nenos de 14 países: O Salvador, Nicaragua, Perú, Ecuador, Guatemala, Paraguai, Panamá, Honduras, Alxeria, Benin, Marrocos, Burkina Fasso, Xordania, e tamén España.

Durante estes anos, a Campaña distribuíu máis de 6.000.000 de xoguetes e dotou 2.300 ludotecas en diferentes zonas de América Latina, especialmente Centroamérica, África e Asia grazas á colaboración con ONGs e entidades que traballan en cooperación infantil.